Assalamualaikum........

rasanya masih blm terlambat lagi kot nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin kepada semua pembaca. dh sebulan tak update blog. mcm2 hal yg menghalang. pape pun, cerita dimulakan dgn update sawi pak choy renek kerinting, benih kongsi dari tanamsendiri. semai benih pd 6/7, pertumbuhan benih cepat dan skang dh boleh tuai dh rasanya w/pun size kecik aje. dh nama pun renek kan........




ulat terlebih dulu beraya dgn sawi aku ni. daun radish kat sebelah tak kena mkn lak.
 






© 2010 - 2013 rinimemories - All Rights Reserved.
Labels: , | edit post
Reactions: 
1 Response
  1. Anonymous Says:

    Lawat cilibijakshop untuk ubat semua jenis tanaman


Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...