pe kaitannya? ada kaitan ke? mesti lah ada.
bila tension je, jerawat tumbuh.
bila jerawat tumbuh, aku lagi bertambah tension.
arrggghhhhh...............
benci!!!!!!!!!!

lama dah tak blogwalking kat korang. 
nnt la ye. 
skang ni internet slow giler kat rmh kakak aku ni. 
esok lusa aku terjah korang ;)

nah hadiah tuk korang yg sudi bertandang
buah naga tak de, bunga pun jadilah ye^^

Labels: | edit post
Reactions: 
5 Responses
  1. itu bunga buah naga ye? cantil la pulak hehe


  2. ~ Sall Says:

    mula2 bunga, lps tu buahnye kan. Aku tunggu buahnye.


  3. Rini Jy Says:

    lady,
    bunga dia mmg cantik, besar lak tu.

    sall,
    tunggu buah smpi berjanggut pun tak kan dpt sbb tu pkk org la^^ tumpang ambik gmbr je ;)


  4. kacang Says:

    cantek bunge tuu=)


  5. Rini Jy Says:

    mmg cantek bunga tu penut. tp kejap je kembangnya.


Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...