Assalamualaikum........

kali ni ada 2 pokok berbunga serentak. dan seperti mempunyai warna yg sama. sebelum ni dh keluar warna oren dan purple, kali ni warna kuning lembut dan ada bayang kehijauan. eh...tak reti nak explain. ni gmbar ptg semalam, sebelum waktu maghrib jd gmbr sedikit blur. baru ada satu kelopak yg kembang.





selamat menunaikan ibadah puasa pd semua. moga ramadan kali ini lebih baik dari sebelumnya. insya'Allah.......




© 2010 - 2013 rinimemories - All Rights Reserved.
Labels: , | edit post
Reactions: 
2 Responses
  1. NarsHiFa Says:

    Salam kenal & salam ramadhan,
    izinkan saya menegur gladioli saudari :)
    warna warni sgt cantik memikat hati terutama yang purple tu.saya pun tgh bljr tanam x tau bila dpt tgk kembangnya.jd tumpang cuci mata je kat blog lain tgk gladioli,t'masuk kat sini.

    sehigga ketemu lg :)


  2. Rini Says:

    W'salam Narshifa......

    alhamdulillah... rezeki kita dpt tgk warna warni bunga yg cantik ni. insya'Allah lepas ni bunga Narshifa pula bakal mewarnai laman rumah :)


Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...