Assalamualaikum...

masa berlalu sgt pantas. rasa mcm 24 jam tu x cukup tuk sehari. dari isnin - jumaat sibuk dgn kerja. 2 hari cuti tu la nak buat mcm2. sbb tu la dh 2 minggu x berupdate. hahaha......alasan kemain lagik :P
tanaman yg x seberapa tu pun kadang2 x terbelai tambah lagi bila dh start kelas ni. layan gmbr je lah ye.........

pokok cili baru nak berbunga semut pulak dok bertelur kat sana. dh buang pun dok datang lagi. mcm mana nak buat ni....

buah tomato yg kat entry lepas x masak2 lagi. buah pun x bertambah. nmpknya yg tanam kat tanah lagi byk buah dari yg dlm pasu

kubis dh start membentuk tp daun jadi habuan belalang. habis berlubang2

pak choy

white radish

bendi singa. benih beli dgn en. is (tanamsendiri)

labu manis

buah yg berbulu kat entry bawah dh mula merah selepas 2 minggu. dh terbayang2 nak buat apa dgn buah ni. jus, jem dan blh buat kek :)

pokok kelapa nan sebatang yg sentiasa setia membekalkan kelapa muda.


ohhh......nak tepek juga gmbr budak kecik yg dh pandai membuat bunyi-bunyian. bising bukan main lagi tp acik tak paham la rafik oiiiii..........
aaaaaaaaaa..............sila baca ala2 bunyi tarzan. penuh perasaan tu. kekeke...........

lawan gigi sape paling comel :D



© 2010 - 2012 rinimemories - All Rights Reserved.
Labels: , | edit post
Reactions: 

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...