assalamualaikum..............

salam saidul aiyam... salam jumaat yang mulia... penghulu segala hari. pagi ni mendung je kat kampung. bergulung dalam selimut best ni. eh..buleh lah.. aku cuti pe hari ni. haha.....

tp sblm golek2 dlm selimut, jom b/fast dulu dgn instant puff ni. lama betul aku tak buat instant puff ni. mula2 dpt tahu buleh buat puff ni dari cik cranko kat forum cari. masa tu rajin betul buat. tp aku buat style biasa2 je la. yg bentuk mcm karipap tu. bentuk segitiga je untuk inti sardin. klu tuk sosej, gulung je. tak terpikir lak blh buat bentuk mcm pokok duit ni. nmpk sgt aku ni tak kreatif :P

sape nak tgk bhn2 dan cara buat kat sini. aku jumpa kat dapur mat gebu. dia plak jumpa kat dapur kak nor kat sini.


dulu2 buat style mcm ni je. gmbr lama. 2-3 tahun yg lepas kot.

Labels: | edit post
2 Responses
  1. Amir Says:

    waaa, yg bwh tu best :)


  2. Rini Says:

    klu rini yg buat mesti best punye ;)
    haha.....


Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...