assalamualaikum..........
jom meronggeng dengan cik kiah kat atas tu ha :P
errr....sebenarnya ronggeng tu apa ye?
tarian? klaka lak bunyinya

aku telah di tag oleh piqah tuk joint GA oleh cik kiah ronggeng
cik kiah buat GA yg bertema "hari raya" meski pun raya dah habis ;)
sape2 nak joint, ada masa lagi ni
tarikh tutup 4 oct
hadiah dia shawl mcm kat bwh ni
nak joint pi kat sini

cabutan pertama
cabutan kedua
cabutan ketiga

last skali nak kena tag 3 org
Labels: | edit post
Reactions: 
4 Responses

  1. Rini Jy Says:

    no problem syeeda :)


  2. sall Says:

    tq3..ko tag aku. Insyaallah sall cuba merajinkan diri.



Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...