as-salam sume
sambil2 baca blog ni
smbil2 nyanyi lagu selamat mlm ye
sebenarnya tak tau nak letak tajuk ape
belasah je ni :)

lama tak bersiaran kat blog ni
sebulan gak la aku tak update pape 
bkn apa, aku busy......adik aku kawin
tu baru adik, klu aku kawin, mau 3 bln tak berupdate ;)

bkn sbb tu je, keje pun busy gak
busy giler, smpi nak pi toilet pun tak de masa
kdg2 rasa nak nangis je bila tgk keje tak habis2
ni la akibatnya klu sorang buat 2-3 org punya keje
bila la bos aku ni nak ambik org baru

berbalik pada adik aku
dia nikah 9 jan 2011
majlis rumah pompuan 16 jan 2011
majlis belah aku 23 jan 2011
maunya tak ambik masa sebulan
nak wat kenduri pun dah habis byk masa

pape pun, moga bahagia dunia akhirat
agar menjadi suami dan bakal ayah yg soleh
amin..........



majlis nikah kat masjid keramat.


sahhhh......jadi adik ipar aku ^^
sebenarnya aku nak close up gmbr tudung tu  ha. 
cantik lak aku tgk hiasan tu
mcm sarang labah2


majlis belah pompuan
aku tak ambik byk gmbr
malu lak rasanya nak ke hulu ke hilir tangkap gmbr
biar la photographer je yg ambik
ambik gmbr sendiri lagi baguskan
hehehe....

pelamin masa kenduri belah kitorang. suka la pelamin ni. simple je tp cantik
pengantin baru yg tak berapa baru dah ^^
Labels: | edit post
3 Responses
  1. Nora Deena Says:

    rini, cantik la tudung adik ipar awak, x sarat :)


  2. Enis Says:

    Rini, sorry kak tak dapat hadir majlis tu. Last minit ada commitment lain pulak. A nice wedding...


  3. Rini Says:

    deena, btl tu. tak sarat sgt. tu yg buat cantik :)

    kak enis. tak pe...


Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...