oohhh.....hampir aku terlupa setelah seminggu blog terbiar tak ber-update. ni penyertaan last minit la ni. sorry la sall. acik terlupo......

cik sall ni suh kita masuk peraduan mari mengira dgn anak dia, dak rizki tu ha. so, kena buat entry spesel la tuk dak rizki tu. so, jom start kira gmbr di bwh. apo ko bondo alah dlm bakul tu. belon? klu ikut budak2 punya jwpn, blh jadi buah betik???? hahahaha................nak jwp ikut org dewasa ke, atau jwpn budak2 yg imeginasi dorang yg diluar kotak kasut tu. think out of the box, kata omputih. hehehe...........

besor...kecik...besor...kecik....mata aku mengira depan pc ni. rasa2, dah bertambah power spek mata aku ni. habis monitor pc aku ni bercakar2 dgn pen, menanda belon^^



Syarat penyertaan sangat mudah:

1. Follow kedua2 blog saya. http://salldann.blogspot.com dan http://sallcontest.blogspot.com (bukannye apa cuma nak merapatkan silaturrahim antara kita dan Sebab terasa sayang sangat2 dengan blog ini.) - done.

2. Tajuk n3 ~~~Teka Teki Dik Rizki~~~ - sedang buat ni....

3. Lepas tu tinggalkan jwpan anda di kotak komen ini dan tinggalkan link anda sekali ye. Biar mudah dik rizki jejak nanti. Jangan di chat box ye. Nanti susah Dik Rizki nak kesan. - kojap laie....

4. Tag seorang prenn baik anda dan pastikan mereka taw - aku tag ko je lah ye sall. kita kan BFF comolot gituh. hahaha.....

5. Jawap soklan dibawah ini. - okeh

6. Letakkan banner ni kat side bar korang.  - siap!!!!!!!!!

Soklannye:
Teka benda dan jumlahnye....
Benda: ................BELON
 
Jumlahnye: .........21 BIJI

Labels: | edit post
2 Responses
  1. sall Says:

    hahahaha...bila aku baca n3 ko, kepala aku yg sakit terus hilang. Ko mmg lawak.
    Ko tag tuan umah, mana aci weyyyy.....
    Apa2 pong tq join GA ini.


  2. Rini Says:

    sall, rajin2 buat contest ye. smpi aku menang. hahaha.............


Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...