hermmm.........susah tul nak update blog hari2. korang maafkan lah aku ek. aku berada di dalam tempoh mengadaptasikan diri ku dengan satu situasi yg baru. kena ambik masa sket ni.

hari tu ada jumpa satu lagi blog yg nak buat giveaway yg sangatttttt menarik. aku suka...aku suka...aku suka...nama blog tote-boutique dan tuan blog jual tote bag. cantik giler. aku mmg suka bag2 mcm ni. contoh2 bag tuan blog.


cantik2 kan. untuk giveaway ni, hadiah yg tuan blog nak bagi mcm kat bawah ni.


sape2 yg nak joint pi terjah kat sini. tarikh tutup 25th May 2010
Labels: | edit post
Reactions: 

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...