aku sebenarnya tak de idea nak wat entry apa so aku msk contest dan giveaway je lah ye. sonok plak ;) secara tak langsung mempromokan blog kwn2 lain^^. yg gmbr kat atas tu, YANA KENJA sedang syok makan. dialah tuan blog yg wat contest ni^^

aku suka contest ni sbb aku suka makan. wakakaka......patut la badan makin lama makin naik ni. contest pasal gmbr korang dgn makanan. apa jenis gmbr pun tak kisah tp mesti ada makanan. so, gmbr aku dgn makanan yg ada kat rumah ni, ni jelah satu. ni masa jamuan raya last year. klu tgk dr gambar, jgn kata aku buruk lantak okey. bukan aku makan sorang2. share2 dgn kwn tp derang dengki. bila nak ambik gmbr sume letak kat depan aku. jahattttt!!!!!!!!!!!

klu dlm mulut ada mknn, tutup mulut ok. jemput makan^^

tarikh tutup 31 May 2010. sape2 nak joint pi terjah kat sini. ingat, hanya korang dgn mknn je. tak leh ramai2.

Labels: | edit post
Reactions: 
6 Responses
  1. ~ Sall Says:

    hahahaha.....mmg ko kuat mkn..gudluck


  2. Adyshariz Says:

    makan oh makan..mintak skit kek ceklat tu..bole..?


  3. Rini Jy Says:

    sall, tu eksyen je lebih^^
    adyshariz, ambik la, tp ambik gmbr je la ye. kek btl dah lenyap dr muka bumi ;)


  4. Yana KenJa Says:

    hehe..
    thnx yer join contest..=)


  5. Rini Jy Says:

    no problem yana^^


  6. Fiza Notty Says:

    ni mesti ada jamuan ni :)


Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...