sall!!!!!!!!!!! di mana ko. hantaran ko aku dah terima.

pagi jumaat lps tetiba aku dpt bungkusan dari sall. tuk apa ni? aku tgk dah mcm handaran daa.....tak kan sall pinang aku tuk rizz kot? dah kena la tu, rini & rizz. kahkahkah.....tp budak tu kecik lagi la. kurang2 cari la sama umur dgn aku sall ooiii.....

hahahaa......aku merepek je. aku rasa ni mesti pasal surprise sall tuk follower dia yg ke 50 hari tu. cite kat sini. tak sangka lak sall ni bg btl2. ingat bg kad ke. tp dia bg yg ni haaaaa........


Photobucket

cuba tgk, tak mcm hantaran ke tu? siap rerama 2 ekor tu^^

terharu aku sall. baru je kenal kat blog pun leh dpt hadiah mcm ni. moga bertambah murah rezeki sall sekeluarga. mcm tau2 je aku nak beli telekung baru kan. terima kasih byk2 ye sall. tak tau aku nak balas apa tuk ko ni. 


Photobucket

mekasih ye sall. muahhhh♥
Labels: , , | edit post
Reactions: 
7 Responses
  1. ~ Sall Says:
    This comment has been removed by the author.

  2. ~ Sall Says:

    Zam2 ala kazam....wooooo.....udah sampai hantaranku,hihihihihi....alhamdulillah sampai gak adiah tu. Akukan ahlimnujum, aku dpt bc ici hati ko. Harap2 ko suka dan harap2 jgn simpan plak...pakai tau. ok ahlimnujum caw dulu, zam2 ala kazammmm.....


  3. Rini Jy Says:

    lanun pun pandai baca hati ye sall^^


  4. ~ Sall Says:

    ni lanun bandar daaa.....


  5. Rini Jy Says:

    lanun moden la ni. tak naik kapal dah. naik kete ek^^


  6. tOm Says:

    wahhh.. nak jugak =P


  7. Rini Jy Says:

    nak telekung ke tom? ko jgn buang tebiat. kekeke....


Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...