semenjak dua menjak ni, tekak aku mengidam spaghetti je. angkara tgk cite Pasta la ni. ye chep!!! hahaha...best giler. aku mmg suka cite pasal masak2 ni. tgk org kat dlm cite tu masak pasta, rasa sedap je. mcm2 jenis pasta ada. tak reti aku nak menyebutnya^^

ptg tadi, lps balik keje, singgah beli brg, beli sekali spaghetti. smpi rumah, lps maghrib, trus masak. OMG.....aku pun tak caya aku serajin tu. hahaha......lagi pun, aku msk tu, dgn harapan mak aku leh terbuka la selera dia nak mkn. dah beberapa hari demam, tak de selera nak mkn. dah kurus dah aku tgk. syukur, habis gak lah sket dia mkn tadi. blh lak tekak kampung mak aku tu telan masakan italy. agaknya, sesekali kena gak tukar selera.

tp aku main tipu sket, sbb guna sos prego je. cpt sket masak. so, tak yah letak resepi la ye. senang je nak buat. semudah abc. cuma standby sayur mayur dan sosej/ayam/daging ke, suka tekak korang lah^^

dan tadi aku tgk cite pasta smbl makan spaghetti. hiks...hikkss.........






next time nak try spaghetti olio lak. tgk kat fp kmal, mcm sedap jek. stail yg ni blm pernah buat. balance spaghetti ada lagi. blh lah try nnt.
Labels: , | edit post
Reactions: 
4 Responses
  1. betul2 sekali sekala kene tukar selera jugak kan... hehe.. nampak sedap spaghetti tu...


  2. mryesterday Says:

    sesekali ape salah nyer.....nmpa best.... boleh wat jual nih...



  3. Rini Jy Says:

    lady & nabil - sape yg blh suka, sedap la. tp ada gak yg tak leh masuk rasa spaghetti ni.

    en. semalam - blm smpi tahap nak jual lagi, takat mkn tuk kuarga blh la ;)


Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...