Tag
musim tag org dah mari. Nor yg dok kat korea nun telah melemparkan tag yg dia dpt kat aku. haisshh...ngeri aku tgk soklan byk2 ni. rasa mcm exam lak. ni tag aku yang pertama. maklumlah....newbie lagi dlm bidang perblogkan ni ;)



[1] 3 Names in your inbox cellphone
nak 3 je ke? byk ni.....
1. adik
2. kakak
3. hotlink

[2] Your main ringtone?
can' take my eyes off you cover version by jay park. suke giler....

[3] What U did at 12 last night?
jd kutu mlm jejak blog org. hehehe....
 
[4] Who was the last person[S] U went out with? Where?
with my mom. to putrajaya.

[5] The color of T-shirt you're wearing now?
kelabu taik anjing. haha.....
 
[6] The last thing you did?
makan mlm.

[7] 3 of your everyday favourite items?
1. tipon
2. pc
3. bb cream

[8] The color of your bedroom.
pink

[9] How much money in your wallet now?
aiyaa....malas nak kira la. mcm2 resit ada dlm. ntah2 dah tak de duit. hehe....

[11] Your favourite song?
right now, can' take my eyes off you cover version by jay park. w/pun pendek je, suke....suke.....

[12] What will you do next weekend?
skang weekend la ni, plan nak tido makan tido makan je tp tak de maknernya. ada je halangan.

[13] When was the last time U saw Ur Mum?
baru jap tadi...

[14] Where is she now? 
tgk tb, konsert AF.
 
[15] When was the last time you talked to your parents?
tadi.....

[16] Who is the last person that texted U?
my sis.
 
[17] Where did U have your dinner lastnight?
kat umah je...
 
[18] The last suprise you got?
rabu lepas, sall suprisekan aku dgn hajat dia tu ;)
 
[19] Last thing U borrowed from ur friends?
ape ek? haaa...plug point kaki tiga tu. kat opis. aci tak? haha....
 
[20] Who is ur BF/GF or husband/wife?
don't have any :( 
tp BFF ada. ok lah tu.

[21] What do you feel now?
tak de perasaan...
 
[22] Wanna share with who?
tak yah lah share2. tak best pung.....

[23] Who knows ur secret?
tak de secret. aku baik, tulus dan suci. hahaha....perasan.

[24] They keep ur secret?
i hope so.

[25] Are you angry with someone?
yup.

[26] What do you order at McD?
jumaat lepas baru je pegi mcd, order double cheese burger.
 
[27] The last time you felt so sad?
semalam. tgk cite hachiko :(

[28] What is your wish for tomorrow?
still alive and kicking. hihihihi......
 
[29] Who will U tag next?
sape nak bg ni. dah ramai yg buat aku tgk. bg mereka2 ni lah....
1. sall - love, love, love's us
2. diana - sweet n lovely
3. aibaks - aibaks dot com
4. azfar - azfar90
5. hafizz - coretan perantau
Labels: | edit post
Reactions: 
9 Responses
  1. Don & Nor Says:

    thanx rini...
    but hopefully utk jwpn 25 tu..bukan Nor orgnya yee...huhu...takuutt..


  2. Azfar90 Says:

    Hoh...kena taglah plak...First time kena.. :P


  3. ~ Sall Says:

    wooooo ..... banyaknye questions, but not why. I said slow, slow la.... Tunguuuuuu.....


  4. Rini Jy Says:

    nor - jgn risau, bkn nor ke sape2. ni hal2 tmpt keje ni ;)

    azfar - first time ye, akak pung sama dek.

    sall - jwp jgn tak jwp.


  5. ~ Lady ell ~ Says:

    hachiko citer pasal anjing tu kan..ell pun rasa nak tengok.tengok trailer mcm menusuk kalbu,rasa trsentuh hati.mesti ell nagis gila2 punya kalau tengok.tunggu hubby siap d/load je..(ooopss,jgn report pak polisi ya.)


  6. aibaks Says:

    haha...kene tag jugak


  7. Rini Jy Says:

    ell - ha'ah, citer pasal angjing tu. bila dah nak last2 tu, mmg sedih sgt.

    aibaks - sila jgn dgn jujur k.


  8. blur la kejap tadi pekejadahnye tag nih...baru tehegeh2 nak copy paste...by da way...thanks:)..
    p/s:dah lame x pekse...debor nak jawab...hakhakhak


  9. Rini Jy Says:

    D, debor2 ke? kekeke....


Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...