Assalamualaikum........

Selamat hari buruh dan selamat bercuti pd semua. Hakak masih dlm mood #throwback :D Ini adalah trip terakhir bersama comp sbb skang dh tak keje sana dh. Sbg kenangan kena la ltk kat blog.

Setiap awal tahun, Sales Team akan buat Kick Off Meeting dan meeting ni akan disertai oleh semua Sales Team dr negara M'sia, S'pore, Indonesia, Thailand dan Vietnam. Sejak 2 tahun yg lepas, setiap kali abis meeting, akan diadakan aktiviti team building yg akan melibatkan semua pekerja tak kira dept dan jawatan. Pada malamnya pula diadakan dinner. Tahun lepas buat kat Langkawi dan tahun sebelumnya pula di Chiang Mai.

Sales Team pergi 2 hari awal dr kami utk meeting. Pd 14 Jan 2016, kami terbang ke Phuket dan pulang pd 16 Jan 2016. Kejap je kan. Blm sempat panas punggung dh smpi rumah dah hahahaaaaa......

14 Jan, smpi t/hari terus check in di Dusit Thani Hotel, Laguna. Malam kami di bawa ke Palm Seaside Restaurant & Lounge tuk dinner. Mabuk seafood malam tu smpi tak larat lg dh nak mkn w/pun udangnya besar2. Lps mkn jalan2 di Patong Beach yg terkenal dgn Bangla Walking Street. Mcm2 jenis manusia ada. Yang separuh bogel, yg tutup mn yg perlu je pun ada. Malu klu jln2 dgn kwn2 lelaki.


















15 Jan, pagi kami di bawa ke Coral Beach dan Banana Beach tuk aktiviti team building. Di Banana Beach, pantainya sungguh cantik. Air bersih dan jernih. Ada aktiviti snorkeling jugak. Pada malamnya ada annual dinner. Seperti biasa, ada game, lucky draw, award tuk staff dan nyanyi2.


































16 Jan, lepas b/fast, jln2 keliling hotel dan check out tuk balik.











© 2010 - 2016 rinimemories - All Rights Reserved.
Labels: , | edit post
1 Response
  1. cKAja Says:

    ahhh enak kali bisa berlibur ke phuket. tampak indah disana


Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...