Assalamualaikum........

haaaa....... tak abis lagi cerita pasal CH ni. dh nak hmpir sebulan dah. hihihiiiii................ apa nak buat, tuan tanah rajin sgt update blog :D

ok, ini last pasal CH. aku hanya update tmpt2 yg tak pernah pergi sebelum ni. salah satunya tmpt ni lah, big red strawberry farm.

aku rasa tempat ni best, sebab semua ada kat satu tempat je. ada strawberry, ada pkk salad dan tomato yg di tanam dan dijual pada pengunjung, ada bunga2 yg dijual murah giler dan ada food court juga.

tp yg paling best, jalan nak masuk dan keluar kat tempat ni. amboiiiiii...........kecut perut aku drive. kecuraman jalan adalah 45 darjah. aku rasa la. heheheeeeeeee........... owhhh.....gmbr strawberry tak de plak amik. tp dh biasa tgk kan, so layan gmbr2 lain je la.















sebenarnya aku tak jalan habis pun tgk semua tempat kat sini. dh penat. adik aku je yg rajin pi jelajah smpi jumpa tmpt jual bunga. murah2 bunga kat sini. pokok bunga dh besar masih jual rm10. sempat la adik aku rempat 3 pasu.






© 2010 - 2015 rinimemories - All Rights Reserved.
Labels: , , | edit post
2 Responses
  1. suka suka Says:

    assalam Rini.. kenangan mengusik kalbu ... entah bila dtg sini lagi..


  2. Rini Says:

    w'salam kak. dulu akak slalu dtg CH kan. insya'Allah ada rezeki smpi la akak ke sana :)


Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...