assalamualaikum...
2 hari ni penat giler2
kena dera dgn anak buah dan kakak buat kuih raya
semalam marathon buat kuih raya tuk derang
kakak aku tu baru ada masa nak buat kuih sbb dia menjahit baju
terpaksa tolong jugak

hari ni hari terakhir kita berpuasa
esok umat islam seluruh dunia akan menyambut syawal
selamat hari raya aidilfitri pada seluruh umat islam tidak kira di mana berada
 
dikesempatan ini aku mohon maaf andai ada terkasar kata dan tersilap bahasa
andai ada yg terasa dan kecik hati tu, jgn simpan dalam hati ye ;)
 


tidak lupa juga selamat menyambut hari kemerdekaan negara yg ke-54
dalamilah erti kemerdekaan yg sebenarnya 
bukan hanya pada zahirnya sahaja
peace.....
Labels: | edit post
Reactions: 
4 Responses
  1. red blossom Says:

    salam aidilfitri..raya tak jemput datang umah pun..


  2. Rini Jy Says:

    meh la dtg. tak yah kena jemput, terjah jer :P


  3. Tokan Says:

    ada x nama2 bagi setiap replika atau tugu2 ni... salam kemerdekaan ke 54


  4. Rini Jy Says:

    tokan, ada nama lain ke? tak tahu lak. salam merdekaraya :)


Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...