Assalamualaikum.........

dari satu peket yg disemai, satu pokok je yg hidup. bunga matahari ni jenis yg besar juga. yg ni aku tanam dalam pasu. klu kat tanah, agaknya boleh jadi lagi besar kot. dari tempoh putik bunga keluar sampai bunga kembang, ambik masa yg lama gak. bila dh kembang tu, subhanallah.....cantiknya.....dan bunga matahari juga ada bau yg harum. harap2 blh dpt benih dari bunga ni nnt.











© 2010 - 2012 rinimemories - All Rights Reserved.
Labels: , | edit post
Reactions: 
5 Responses
  1. UmmAidan Says:

    salam perkenalan rini, cantek bunga matahari awak nie yer..daripada jenis apa nie? pokok yg besar yer?


  2. Rini Jy Says:

    salam perkenalan ummaidan............bunga ni jenis yg besar :)


  3. lynnhelite Says:

    cantik sungguh..gambarnya pun cantik sbb kamera cantik! kan, kan.. (kalau lynn punya so, so jer..)


  4. Rini Jy Says:

    lyn,

    x de la canggih mana pun kamera tu. cuma edit kasi sharp sket2 je.
    lg pun dh bunga tu pun mmg cantik dan ambik gmbr time terang benderang, sbb tu dpt gmbr cantik :)
    menonggeng2 tgh panas tau :D


  5. Anonymous Says:
    This comment has been removed by a blog administrator.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...