Assalamualaikum........

ada sebatang bunga matahari tanam belakang rumah. terlebih subur plak dia. tanam kat depan rmh hidup segan mati tak mau je. sepokok je pun tp bunga bercabang2 smpi bunga peringkat ketiga pun ada w/pun size kecik je. alhamdulillah..... rezeki musim hujan, blh dapat byk benih.








© 2010 - 2014 rinimemories - All Rights Reserved.
Labels: , | edit post
Reactions: 
4 Responses
  1. salam....mmg cantik sangat bunga matahari tu.....


  2. Rini Says:

    w'salam....

    ye, tak kira apa size dan warna, tetap cantik bg penggemar bunga :)


  3. sud@is Says:

    Wau meriah nya, saya semai benih pun tak idup..hehe nak benih sket boleh???
    Benih beli dari mana Rini...


  4. Rini Says:

    sud@is klu nak benih email alamat nnt ye. sy pun tak ingat benih beli dr mn sbb ni pun benih generasi ke-2, benih kutip sendiri.


Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...